SZOLGÁLTATÁSAINK

 

KISZERVEZETT KÖZPONTI BESZERZÉS

Jelentős azon hazai, Magyarországi közép- és kisvállalatok száma, amely esetében nem indokolt,

Ilyen esetekben javasolt a mi szolgáltatásunk igénybevétele, mert:

Hogyan működik?

  1. Begyűjtjük az alapanyag igényeket meghatározott időközönként, minden hónapban.
  2. Ajánlatokat gyűjtünk a “Beszállítóktól” (gyártóktól, disztribútoroktól és kereskedőktől).
  3. Kiértékeljük a begyűjtött alapanyag ajánlatokat - a Partereink érdekeit szem előtt tartva.
  4. Javaslatot teszünk a beszerzésre. Mit, kitől és a legfontosabb milyen áron rendeljenek - FONTOS, a szerződés a Parterünk és adott “Beszállító" között lesz!
  5. Partnereink kiértékelik az általunk tett javaslatot és amennyiben elfogadják, megküldik a megrendelést.
  6. Mi intézzük a “Beszállító” felé a teljes adminisztrációt, szervezést.
  7. A szállítás közvetlenül Partnereinkhez történik (Ezzel tovább csökkentjünk a költségeket, amely a beszerzési árban is jelentkezik.)
  8. A számlázás is közvetlenül a Partnereink és a Beszállító között fog megvalósulni.

 

TANÁCSADÁS

Szervezete megismerése, feltérképezését követően bemutatjuk, hogyan lehetne több profitot termelni, az Ön elképzelése, igényét figyelembe véve. Azonban nem csak bemutatjuk, segítünk az implementálásban, a megvalósításban is.

 

Pontos képet adunk arról, hogy

Ezt követően a pontos, konkrét Cselekvési tervet állítunk össze, amely az Ön cége ellenállóképességét növeli, akár közép-hosszú távon is.

 

Feltérképezzük vállalatának azon szegmensét, amelyet szeretné, akár a teljes működést.

 

Közép- és felső vezetők mentoringja mikor javasolt:

 

ALAPANYAG KERESKEDELEM

 

KÉSZTERMÉK KERESKEDELEM

Ez az oldal a SPEEDPAGE weboldal készítővel készült